دلیل عشق....

 

                                                         

 

روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید : چرا مرا دوست داری ؟ چرا عاشقم هستی ؟

 

پسر گفت : نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از اعماق قلبم دوستت دارم

 

دختر گفت : وقتی نمی توانی دلیلی برای دوست داشتن پیدا کنی چگونه می توانی بگویی عاشقم هستی ؟!!!!

 

پسر گفت : واقعا دلیلش را نمی دانم اما می توانم ثابت کنم که دوستت دارم

 

دختر گفت : اثبات؟!!!! نه من فقط دلیل عشقت را می خواهم . شوهر دوستم به راحتی دلیل دوست داشتنش را برای او توضیح می دهد اما تو نمی توانی این کار را بکنی !!!!

 

پسر گفت : خوب ... من تو رو دوست دارم چون زیبا هستی

چون صدای تو گیراست

چون جذاب و دوست داشتنی هستی

چون باملاحظه و بافکر هستی

چون به من توجه و محبت می کنی

تو را به خاطر لبخندت دوست دارم

به خاطر تمامی حرکاتت دوست دارم

 

دختر از سخنان پسر بسیار خشنود شد

 

چند روز بعد دختر تصادف کرد و به کما رفت

 

پسر نامه ای را کنار تخت او گذاشت

 

نامه بدین شرح بود :

عزیز دلم !!!تو رو به خاطر صدای گیرایت دوست دارم ..... اکنون دیگر حرف نمی زنی پس نمی توانم دوستت داشته باشم

دوستت دارم چون به من توجه و محبت می کنی ...... چون اکنون قادر به محبت کردن به من نیستی نمی توانم دوستت داشته باشم

تو را به خاطر لبخندت و تمامی حرکاتت دوست دارم ..... آیا اکنون می توانی بخندی ؟ می توانی هیچ حرکتی بکنی ؟ ...... پس دوستت ندارم

اگر عشق احتیاج به دلیل داشته باشد در زمان هایی مثل الان هیچ دلیلی برای دوست داشتنت ندارم

 

آیا عشق واقعا به دلیل نیاز دار؟

نه

و من هنوز دوستت دارم . عاشقت هستم

                                                          

نظرات 5 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

کاش برای یه دقیقه هم که شده جای من بودی..............
خدا خیلی نامرده.......هرچی بهش نزدیکتر شدم تو رو دورتر کرد.
اما اینو بدون همیشه تا ابد مجرد میمونم........شاید با کسی دوست شم اما هیچوقت نمیتونم کسی رو جای تو بذارم.....
من مثل تو نیستم...........
با تو چه زندگیهایی که تو رویاهام نداشتم.....
تک و تنها بودم اما تو رو تنها نمیذاشتم..............
خدا نگهدار

حالا میبینیم

پیمان یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

تا ابد با یه دنیا عشق و نفرت و سرشار از تناقض دوست خواهم داشت با اینکه واسم جدائیت عین مرگه........

جام پر میشه مطمعا باش

پیمان یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

مریم به خدا الآن تو خود جهنمم.....حتی حمیدو مجیدم تنهام گذاشتم.....نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟شاید من باید خودمو تغییر بدم...
مریم تو تمام عشق منی<<<<<<<مگه آدم چند بار عاشق میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟قبول دارم خیلی اشتباه کردم اما تو باید اونارو بهم میگفتی نه اینکه بری با یکی دیگه البته به انتخابت احترام میذارم چون مطمئنم عاشقشی.......

پیمان چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

وقتی واسه یه نفر کلی تحقیر میشم وقتی واسه یه نفر واسه اولین بار از عموم سیلی خوردم وقتی یه نفرو هرشب بدون استثننا تو خواب میبینم وقتی یکی رو با تمام وجود دوس دارم نمیتونم فراموشش کنم...من تو رو به خاطر خودت دوست دارم.......
۳ روز دیگه میشه دو ماه که ندیدمت اما هنوز هم دوست دارم اگه ۲۰ سال دیگه هم بپرسی همینو میگم ۲۰۰ سال دیگه هم بپرسی همینو میگم.........اگه هم ۱۰ بار دیگه عشقمو نادیده بگیری و بری با یکی دیگه(دوست ندارم اسمشو بذارم خیانت) باز هم میگم دوست دارم.....به خدا دخترا مثل لاش خورا ریختن سرم دارم دیوونه میشم........
مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم
به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم
چه سود از مهر ورزیدنت
چه حاصل از وفا کردنت
مرا لایق بدانی یا ندانی
دوستت دارم

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

تو نیستی و صدای تو ، هوای خوب این خونه ست
صدای پای عطر گل ، صدای عشق دیونه ست
تو از من دور و من دلتنگ ، تو آبادی و من ویرون
همیشه قصه این بوده ، یکی خندون یکی گریون
همیشه مثل این بوده توی یک لحظه ، توی یک دیدار
یه زخم از زهره لبخند ، تمام عمر فقط یک بار
پس از اون زخم پروردن ، پس از اون عادت و تکرار
ولی مثل یه روح اینور ، یه نیمه اونوره دیوار
خودت نیستی صدات مونده ، صدات چشمامو گریونده
دلم روی زمین مونده ، فقط از تو همین مونده
نفسهای عزیز من ، صدای پای شببوهاست
صدای باد و بوی نخل ، هوای شرجی دریاست
سکوت اینجا صدای تو ، هوا اینجا هوای تو
پر از تکرار این حرفم ، دلم تنگه برای تو
همیشه قصه این بوده ، یا مرگ قصه یا آدم
ته دریا چه عشق ، می جوشند چشمه های غم
همیشه عشق یعنی ابر ، غروب و غربت بارون
تو در من جوشش شعری ، صدای اون لب ویرون
خودت نیستی صدات مونده ، صدات چشمامو گریونده
دلم روی زمین مونده ، فقط از تو همین مونده


باور کن دوست دارم................

ممنون دوست من چرا ادرس نزاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد