هم قافیه

از تو که مینویسم 

هم وزن را رعایت میکنم  

      هم قافیه... 

اگر خودت هم پیشم میبودی 

که دیگر همه چیز 

ردیف ردیف میشد

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ

شاید این آخرین جمله هایی میشه که بهت میگم...من تو رو انتخاب کردم اما تو منو نه....امیدوارم تو زندگیت موفق بشی...من ۱۹هم بلیت دارمو میرم اما وقتی برگردم دیگه پیمان سابق نیستم... امیدوارم خودت برگردی و این دوری رو تموم کنی...

ببخش ولی هیچوقت اون جیزی که میخواستم نبودی.....بای

پیمان شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://peyman1372.blogsky.com

تقصیر خودت بود هیچ وقت بهم نگفتی...به هر حال من الآن خیلی از بودن با اون احساس خوبی دارم...همه جوره جاتو پر کرده....
اون معنی عشق رو به من فهموند..آره من نمیدونستم اما حالا فهمیدم عشق چیه...عشق خیانت نیست....روش فکر کن...
من 1 ماه باهاش بندر بودم همه جوره شناختمش...الآنم به فک این هستیم که در اسرع وقت همه چیو به خانواده هامون بگیمو ...
موفق باشی...میدونم تو هم جفتتو پیدا کردی...امیدوارم خوشبخت شی....خداحافظ

پیمان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

اگه میدونستی بی تو چی میکشم...هیچوقت عشقت از قلبم بیرون نرفت...خیلی ظالمی مریم...من تنها بدون تو...یاد قولات بخیر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد